Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Widget HTML #1

Baby Gift Shop Di Little Munckins.My



Alhamdulillah saya gembira dengan lahirnya Little Munchkins.My yang merupakan langkah pertama untuk anak anak saya menceburi bidang perniagaan. Kepada follower dan pembaca blog saya yang saya kasihi, terutama yang menpunyai Instagram, jangan lupa follow Instagram anak saya @littlemunchkins.my dengan klik di SINI.

Saya sangat gembira bila anak anak saya menpunyai minat membuat business dan tidak reti membuang masa secara tidak berfadeah. Masa yang ada perlu digunakan sebaiknya.

Walaupun bukan business besar besaran tapi ianya cukup untuk mengajar disiplin dalam hidup terutama cara untuk manage masa dan kewangan, cara untuk berkomunikasi dengan orang ramai dsb. 

Little Munchkins.My menjual baju bayi jenama terkenal dari USA seperti Carter, George dari UK dan Bonds dari Australia. Ianya adalah 100% original. Saya kini menpunyai cucu yang kecil sehingga berumur 4 tahun, memang banyak membeli baju baju untuk mereka. Inilah faktor yang mendorong kami untuk memilih business baju kanak kanak.

Selain itu,  anda juga boleh mendapatkan baby gift set yang sesuai untuk diberikan pada baby yang baru lahir sebagai hadiah atau baju untuk hadiah harijadi. Semuanya boleh dibuat khas berdasarkan budget yang anda inginkan. 



Memang banyak terdapat baby gift set yang dijual tapi kadang kadang ada barangan di dalamnya bukan apa yang kita perlukan atau memang kita telah ada. 

Jadi pentingnya kita membeli sesuatu yang kita rasa akan diguna secara jangka panjang sebagai contoh shampoo yang sesuai untuk kulit baby yang sensitif.

Jom ramai ramai follow Instagram @littlemunckins.my dan terima kasih atas sokongan anda semua. 



Catat Ulasan for "Baby Gift Shop Di Little Munckins.My"