Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Widget HTML #1

Selamat Bertunang Lyana Wanis





Tahniah kepada BFF kami Dato Salehuddin dan Datin Nursinah di atas pertunangan puteri tercinta Lyana Wanis. Hmm begitu cepat masa berlalu, anak anak telah meningkat dewasa, menamatkan pengajian dan mula melangkah ke alam pertunangan atau perkahwinan. Majlis yang dihadiri oleh ahli keluarga dan sahabat rapat ini sangat ringkas, meriah tetapi sangat elegan. Kami agak terlewat kerana menghantar Aween yang ingin menghadiri konsert di Sunway Lagoon. Sebaik kami sampai di Casa Iman, rombongan pihak lelaki juga sampai. Kebiasaannya kami akan sampai awal di mana mana majlis. Tapi agak kelam kabut bila jalan ke Sunway yang sangat sesak.





Antara sahabat yang hadir adalah Haji Kamarudin, Dr Hamidah, Dr Aziz, Yasmin, Dato Ibrahim, Datin Nik Junainah, Dato Alias dan Linda Yasmin. Seperti biasa, bila bertemu pasti akan riuh rendah dengan gelak tawa dan gurau senda antara kami. Maklum persahabatan lebih dari 30 tahun menjadikan kami amat mesra antara satu sama lain. Semoga persahabatan akan terus berkekalan sehingga ke akhir hayat. Hidangan semasa Hi Tea sedap sedap semuanya, terutama pisang goreng dan apam balik yang dihidangkan panas panas. Namun begitu kena kontrol makan kerana sebelah malam, kami ada jemputan majlis perkahwinan anak Kak Radziah, Dr Farhana dan Dr Fahmi di Berjaya Times Square Hotel. 






Akhir kata tahniah buat Lyana dan Abu Huroyrah atas pertunangan ini.




Azie
Azie Selamat datang ke blog Azie Kitchen. Saya seorang isteri dan ibu bekerjaya yang punya minat mencuba resepi masakan bila punya kelapangan masa. Ingin berkongsi resepi yang diperolehi dari kawan kawan atau dari blog blog yang telah dicuba. Saya ingin mengisi masa dengan melakukan sesuatu yang boleh memberi manafaat yang berpanjangan samada di dunia dan juga akhirat. Saya akan memaparkan pengalaman sendiri dalam kehidupan seharian saya di dalam bab masak memasak. Semua GAMBAR adalah HAK CIPTA TERPELIHARA! Harap minta izin terlebih dahulu jika ingin mengambil atau menggunakan gambar gambar di dalam blog ini. Sebarang komen atau pandangan, amat dialu alukan. Sekian terima kasih.

7 ulasan for "Selamat Bertunang Lyana Wanis"

  1. Besynya tgk jalinan persahabatan yg erat gitew..

    BalasPadam

  2. selamat bertunang & tahniah ^_^

    *done follow *2373
    *zianaeunos.blogspot.com

    BalasPadam
  3. tahniah buat bakal pengantin ...cantik kak azie on that day ..anggun gitu

    BalasPadam
  4. Salam...akak ada k resepi nasi beriyani atau nasi tomato yg sedap. Mmg byk resepi kat luar tu tapi ada ke resepi yg akak sendiri dah pernah buat...boleh kongsikan x...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Google dlm blog saya. Kan ada resepi dlm nya.

      Padam
  5. I am one of your fans. Hehe. Dah banyak resepi saya buat dari blog ni. Memang sangat membantu hidup dekat Mesir ni. :D one of my first recipes done from your blog is the Kek Pisang. Sangat sedap dan jadi :) Harini rasa nak comment pulak sebab Wanis was my schoolmate. Hehe. Kecik dunia ni kan. Keep up the good work on your blog. Never stop writing. With love from Mesir -Maiza-

    BalasPadam