Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Widget HTML #1

Merindui Juita





Walaupun dalam kesibukan Ramadhan, saya tidak dapat menghindari perasaan sedih kerana terpaksa berjauhan dengan anak anak lepas seorang seorang. Buat masa ini hanya Aween yang akan bersama kami sehingga tahun depan. Selepas SPM, Aween mungkin juga akan memulakan pengajian di kolej. Inilah realiti kehidupan yang terpaksa ditempuhi oleh ibubapa terutamanya mereka yang dari luar bila anak anak merantau ke Kuala Lumpur untuk memulakan kehidupan. Demi masa depan dan sebuah kehidupan, anak anak terpaksa keluar buat sementara waktu. 





Begitu juga dengan Juita yang akhirnya terpaksa berjauhan dengan kami. Oleh kerana Juita seorang anak yang rajin menolong saya melakukan kerja kerja rumah, memang ketiadaan dia sangat sangat dirasai. Sedih bila membaca mesej mesej yang dihantar. Saya tahu yang dia juga sedang merindui kami. Sama sama lah kita doakan agar Juita berjaya dalam semua urusan yang dijalani.





Azie
Azie Selamat datang ke blog Azie Kitchen. Saya seorang isteri dan ibu bekerjaya yang punya minat mencuba resepi masakan bila punya kelapangan masa. Ingin berkongsi resepi yang diperolehi dari kawan kawan atau dari blog blog yang telah dicuba. Saya ingin mengisi masa dengan melakukan sesuatu yang boleh memberi manafaat yang berpanjangan samada di dunia dan juga akhirat. Saya akan memaparkan pengalaman sendiri dalam kehidupan seharian saya di dalam bab masak memasak. Semua GAMBAR adalah HAK CIPTA TERPELIHARA! Harap minta izin terlebih dahulu jika ingin mengambil atau menggunakan gambar gambar di dalam blog ini. Sebarang komen atau pandangan, amat dialu alukan. Sekian terima kasih.

8 ulasan for "Merindui Juita"

  1. Juita balik raya tak...alahai kesiannya kak azie

    BalasPadam
  2. Salam ...
    Puan ..tahniah kerana anak sangat cemerlang dlm pelajaran.

    BalasPadam
  3. semoga dia akan berjaya mengapai cita citanya... dia dapat matrik mana sis

    BalasPadam
  4. juita sambung bljr kat mana kak?
    hepi je tgk keluarga bahagia akak..
    slmt hari raya maaf zahir batin kak azie.

    BalasPadam
  5. demi cita2 & masa depan...semoga segala urusan dipermudahkan. sy juga kalau panjang umur merasa apa yg kak azie lalui.

    BalasPadam
  6. Insyaallah nnti dah lama2 tu biasa la rasanya...semoga juita gembira dgn new life nyer.

    BalasPadam
  7. Moga semuanya berjalan lancar buat Juita dan juga AzieJaya sekeluarga.. Aminnnnn

    BalasPadam
  8. Selamat Hari Raya Azie. Tkasih kerana banyak berkongsi resepi. Semoga bahagia dpt berkompol bersama kluarga tersayang.

    BalasPadam