Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Widget HTML #1

Kek Red Velvet Yang Gebu dan Moist



Kek Red Velvet Yang Gebu dan Moist


Kek Red Velvet ini disediakan Juita untuk harijadi kawan sekolahnya. Memang kalau bab membuat kek, Juita lebih handal dari saya kerana dia selalu mem baking lebih dari saya sendiri. Malahan jika teringin untuk makan kek, saya juga akan meminta Juita yang membuatnya untuk saya. Namun kini saya mengurangkan aktiviti Juita di dapur kerana dia akan menghadapi peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia pada tahun ini. 


Kek Red Velvet Yang Gebu dan Moist


Resepi ini memang yang terbaik dan kami sangat berpuas hati dengan kejadiannya. Pendek kata tak perlu bertukar dengan yang lain. Moist, gebu dan secukup rasa sahaja kemanisannya. Memang sangat menepati citarasa untuk sepotong kek. Boleh klik di SINI untuk melihat a keeper recipe for Red Velvet kami.  

Hari ini kita layan gambar gambar kek yang Juita sediakan sahaja. Nak resepi kena klik link di atas.  


Kek Red Velvet Yang Gebu dan Moist



Azie
Azie Selamat datang ke blog Azie Kitchen. Saya seorang isteri dan ibu bekerjaya yang punya minat mencuba resepi masakan bila punya kelapangan masa. Ingin berkongsi resepi yang diperolehi dari kawan kawan atau dari blog blog yang telah dicuba. Saya ingin mengisi masa dengan melakukan sesuatu yang boleh memberi manafaat yang berpanjangan samada di dunia dan juga akhirat. Saya akan memaparkan pengalaman sendiri dalam kehidupan seharian saya di dalam bab masak memasak. Semua GAMBAR adalah HAK CIPTA TERPELIHARA! Harap minta izin terlebih dahulu jika ingin mengambil atau menggunakan gambar gambar di dalam blog ini. Sebarang komen atau pandangan, amat dialu alukan. Sekian terima kasih.

8 ulasan for "Kek Red Velvet Yang Gebu dan Moist"

  1. Wallaa..bestnye!! Dh lma xmkn velvet cake.. Telan liur tgk..hihi

    BalasPadam
  2. Anak gadis yg buat... ingat demam2 masih dpt buat kek... respect la pn Azie... :)

    BalasPadam
  3. Saya dah pernah cuba resepi RVC yg kak azie berikan. Mmg sedap dan terbaik :)

    BalasPadam
  4. Sy da Cuba, sangat terbaik.. Best ever😍😍😍 tq Azie kitchen sbb share resipie ni.

    BalasPadam
  5. Baru nak cuba kek red velvet..tq azie kitchen sbb share reipi.

    BalasPadam