Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Widget HTML #1

Terima Kasih, Intan






Pertemuan secara tidak sengaja di Gerai Selera Pantai Timur telah menjalinkan satu persahabatan dengan Intan dan suaminya Wan yang juga my statemate. Sebenarnya pada pagi itu, saya tergesa gesa untuk bersarapan sebelum kembali ke hospital bagi urusan kemasukan ke ward. Semasa sedang menengok nengok menu untuk sarapan, saya terpandang seorang wanita yang sangat cantik berkulit putih kemerahan persis wanita Kelantan sedang memilih kuih muih, tersenyum ke arah saya. Senyumannya membuatkan saya tiba tiba menjadi malu dan merasa serba tidak kena. Saya hanya membalas senyuman beliau sambil terus memilih makanan untuk bersarapan. 

Apabila dia memberi salam dan menegur, barulah saya tahu yang Intan mengecam saya kerana beliau ada mengikuti blog Azie Kitchen. Serius, di waktu itu, saya terasa sangat malu. Melihatkan kemesraaan Intan dan suami, terasa seolah kami mempunyai "chemistry" menyebabkan saya memberi nombor telefon saya kepada Intan dan kami berbalas whatsApp sementara menunggu rawatan yang diberikan oleh doktor. 

Sekembali dari pejabat Intan dan suami telah singgah menjenguk saya di ward sehari sebelum saya dibenarkan keluar. Betapa saya sangat terharu dengan kedatangan mereka. Terima kasih Intan dan Wan.  





Azie
Azie Selamat datang ke blog Azie Kitchen. Saya seorang isteri dan ibu bekerjaya yang punya minat mencuba resepi masakan bila punya kelapangan masa. Ingin berkongsi resepi yang diperolehi dari kawan kawan atau dari blog blog yang telah dicuba. Saya ingin mengisi masa dengan melakukan sesuatu yang boleh memberi manafaat yang berpanjangan samada di dunia dan juga akhirat. Saya akan memaparkan pengalaman sendiri dalam kehidupan seharian saya di dalam bab masak memasak. Semua GAMBAR adalah HAK CIPTA TERPELIHARA! Harap minta izin terlebih dahulu jika ingin mengambil atau menggunakan gambar gambar di dalam blog ini. Sebarang komen atau pandangan, amat dialu alukan. Sekian terima kasih.

4 ulasan for "Terima Kasih, Intan "

  1. Kak Azie,

    perkenalan dan persahabatan nih kadang kadang datang tanpa kita duga pun, pelbagai cara. Keep on writing kak :)
    semoga sihat.

    BalasPadam
  2. Alhamdulilah azie dah keluar wad. Muga Allah memberikan ganjaran yang lebih buat azie..su doakan semuga azie semakin sehat dan byk2 rehat k.
    Love
    suhaila

    BalasPadam
  3. As'kum Azie... awak nampak kurus...Harap skrg dah ok ya... banyak2kan berehat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa saya sedari, berat badan dah berkurangan sebanyak 6kg. Sesuatu yang agak memeranjatkan.

      Padam