Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Widget HTML #1

Villa Nur Qaseh Dalam Majalah Dara.Com



Ini adalah kali pertama Villa Nur Qaseh dijadikan lokasi untuk penggambaran fesyen. Majalah Dara.com yang sebenarnya kali pertama saya mendengarnya adalah majalah khas untuk remaja muslimah yang memaparkan pelbagai gaya yang sesuai untuk remaja bertudung. Sekarang sudah menjadi trend pemakaian tudung yang bermacam macam gaya. Jadi dipaparkan juga pelbagai gaya pemakaian tudung yang boleh dijadikan panduan untuk kaum remaja sekelian. Bukan sahaja, gaya dan cara pemakaian tetapi juga di mana ianya boleh di dapati.

Jom dapatkan naskhah majalah Dara.com edisi Ogos 2012 anda hari ini terutama kepada mereka yang mempunyai anak gadis remaja. Pasti mereka gembira memilikinya....





Azie
Azie Selamat datang ke blog Azie Kitchen. Saya seorang isteri dan ibu bekerjaya yang punya minat mencuba resepi masakan bila punya kelapangan masa. Ingin berkongsi resepi yang diperolehi dari kawan kawan atau dari blog blog yang telah dicuba. Saya ingin mengisi masa dengan melakukan sesuatu yang boleh memberi manafaat yang berpanjangan samada di dunia dan juga akhirat. Saya akan memaparkan pengalaman sendiri dalam kehidupan seharian saya di dalam bab masak memasak. Semua GAMBAR adalah HAK CIPTA TERPELIHARA! Harap minta izin terlebih dahulu jika ingin mengambil atau menggunakan gambar gambar di dalam blog ini. Sebarang komen atau pandangan, amat dialu alukan. Sekian terima kasih.

2 ulasan for "Villa Nur Qaseh Dalam Majalah Dara.Com"

  1. Memang macam2 gaya. macam2 fesyen tudung sekarang ni Azie... sampai tak larat nak ikuti perkembangannya satu persatu he he he ehh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amie, yang membanggakan gadis gadis remaja ini menjual tudung secara online. Mereka buat sendiri, gayakan dan jual sendiri.

      Padam