Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Widget HTML #1

Villa Nur Qaseh dalam Majalah MIDI 15 Disember 2011



Bagi kawan kawan yang mengikuti blog saya, di sini saya ingin memaklumkan bahawa rumah kami dimuatkan dalam majalah MIDI dalam ruangan dekorasi.

Seperti yang saya tulis sebelum ini, rumah kami sangat sederhana cuma yang membezakanya dari rumah rumah lain ialah kerana saya membina sendiri rumah ini tanpa memdapatkan khidmat kontraktor, akitek mahupun juruhias dalaman. Semuanya dibuat sendiri dan tempoh pembinaannya memakan masa selama 4 tahun dan saya membeli sendiri barang barangnya di merata tempat di dalam dan juga luar negara.

Pelbagai kesakitan dan kepayahan dilalui dan akhirnya kami berjaya menyiapkan rumah ini. Jadi jangan sekali kali kita give up sekiranya berdepan dengan dugaan dan halangan dalam kehidupan kita.

Jangan lupa dapatkan nashkah anda hari ini ...






Azie
Azie Selamat datang ke blog Azie Kitchen. Saya seorang isteri dan ibu bekerjaya yang punya minat mencuba resepi masakan bila punya kelapangan masa. Ingin berkongsi resepi yang diperolehi dari kawan kawan atau dari blog blog yang telah dicuba. Saya ingin mengisi masa dengan melakukan sesuatu yang boleh memberi manafaat yang berpanjangan samada di dunia dan juga akhirat. Saya akan memaparkan pengalaman sendiri dalam kehidupan seharian saya di dalam bab masak memasak. Semua GAMBAR adalah HAK CIPTA TERPELIHARA! Harap minta izin terlebih dahulu jika ingin mengambil atau menggunakan gambar gambar di dalam blog ini. Sebarang komen atau pandangan, amat dialu alukan. Sekian terima kasih.

Catat Ulasan for "Villa Nur Qaseh dalam Majalah MIDI 15 Disember 2011"