Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Widget HTML #1

Berkumpul Di Bukit Jelutong Pada Cuti Hari Kemerdekaan





Sempena Cuti Hari Kemerdekaan yang ke58 hari ini, kami berkumpul di rumah Encik Suhami dan Sue Aziz bersama sama geng alumni. Encik Suhaimi mengadakan jamuan makan untuk keluarga dan kawan kawan rapat. Kesempatan ini digunakan untuk bersua muka di samping menikmati hidangan enak yang disajikan. Kebetulannya, saya memang rasa malas nak memasak, juga rasa malas nak makan di kedai. Jadi saya cepat cepat memberi jawapan kehadiran di dalam group WhatsApp. Oleh kerana menpunyai beberapa urusan lain selepas itu, masing masing bersetuju untuk pergi lebih awal.






Makanan yang dihidangkan enak enak belaka. Menu utama ialah nasi briyani Johor dengan lauk briyani kambing dan ayam masak merah. Pendek kata masing masing makan dengan menambah nambah. Sebelum berundur, pastinya wajib untuk berposing sebagai kenang kenangan. Akhir sekali terima kasih pada Encik Suhaimi dan Sue atas jemputan hari ini...







Azie
Azie Selamat datang ke blog Azie Kitchen. Saya seorang isteri dan ibu bekerjaya yang punya minat mencuba resepi masakan bila punya kelapangan masa. Ingin berkongsi resepi yang diperolehi dari kawan kawan atau dari blog blog yang telah dicuba. Saya ingin mengisi masa dengan melakukan sesuatu yang boleh memberi manafaat yang berpanjangan samada di dunia dan juga akhirat. Saya akan memaparkan pengalaman sendiri dalam kehidupan seharian saya di dalam bab masak memasak. Semua GAMBAR adalah HAK CIPTA TERPELIHARA! Harap minta izin terlebih dahulu jika ingin mengambil atau menggunakan gambar gambar di dalam blog ini. Sebarang komen atau pandangan, amat dialu alukan. Sekian terima kasih.

3 ulasan for "Berkumpul Di Bukit Jelutong Pada Cuti Hari Kemerdekaan "

  1. Selamat Hari Kemerdekaan, kak Azie :)

    BalasPadam
  2. seronok kalau jarang jumpa kan.. sekali ada makan-makan memang bertambah hapening

    BalasPadam