Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Widget HTML #1

Bilik Study Dr Nana Ain





Wah tanpa disedari, hari ni page view blog saya dah melebihi 3m. Terima kasih atas sokongan semua. Hari ni cuma nak berkisah pasal bilik study Nana. Di sinilah Nana menghabiskan masa sekembali dari hospital sehingga tiba waktu tidur. Asalnya dia minta disediakan meja study di biliknya tapi saya tak setuju kerana mahukan bilik kemas dengan hanya keperluan bilik tidur. Oleh itu, Nana menggunakan bilik study yang juga prayer room ini sebagai tempat dia mentelaah sebaik balik dari kerja. 

Saya tak berani nak mengemasnya maklumlah tuan punya tu tak suka jika ada orang mengubah atau mengusik barang barangnya. Jadi biarkan lah begitu. Nampak tak atas meja tu, siap ada biskut famous amos yang dijadikan kudapan. Lap top nya juga jangan sembarangan orang terutama adik adiknya kalau sekadar nak bermain game. Heee tak boleh. Rak buku disebelah kanan memuatkan majalah majalah saya manakala rak buku di sebelah kiri hanyalah kepunyaan Nana seorang. Dia tak suka barang dan buku buku beliau bercampur dengan orang lain.

Setiap malam kalau nak berjumpa dengan Nana, saya kena datang ke bilik ini. Tapi di kebanyakan masa, saya telah pun tertidur bila Nana balik dari hospital.


Azie
Azie Selamat datang ke blog Azie Kitchen. Saya seorang isteri dan ibu bekerjaya yang punya minat mencuba resepi masakan bila punya kelapangan masa. Ingin berkongsi resepi yang diperolehi dari kawan kawan atau dari blog blog yang telah dicuba. Saya ingin mengisi masa dengan melakukan sesuatu yang boleh memberi manafaat yang berpanjangan samada di dunia dan juga akhirat. Saya akan memaparkan pengalaman sendiri dalam kehidupan seharian saya di dalam bab masak memasak. Semua GAMBAR adalah HAK CIPTA TERPELIHARA! Harap minta izin terlebih dahulu jika ingin mengambil atau menggunakan gambar gambar di dalam blog ini. Sebarang komen atau pandangan, amat dialu alukan. Sekian terima kasih.

10 ulasan for "Bilik Study Dr Nana Ain"

  1. Balasan
    1. Tak boleh kemas kot sebab banyak buku yang dirujuk dalam satu masa.

      Padam
  2. Ringkas dan padat meja doktor ni yea. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Semuanya bekejar masa sekarang, hias seringkas nya yg penting selesa

      Padam
  3. macam workstation kat umah. .sy jerk...sambil buat keje sambil mkn jajan...bila doc nana nak samb study sis?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Insya Allah selepas menamatkan housemanship. Apa apa pun tengok pada keadaan

      Padam
  4. Hi Kak,

    The bookshelf looks nice. Is it custom made by the carpenter?

    Regards,
    Sally

    BalasPadam
  5. rumah besar pasti byk biliknya kn kak.sng anak2 nk study.selesa dan tenang.akk buatlah entry setiap bilik dlm rumah akk.bg sy, akk mempunyai citarasa yg tggi dan kreatif dlm susun atur ruang rumah.u'r superwoman kak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Laila,
      Bila tak ada pembantu rumah ni, agak susah lah sikit nak menjaganya. Nasib baik anak anak jaga bilik dan bilik air masing masing

      Padam