Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Widget HTML #1

Husna, Jom Solat - Ustaz Don






Kebiasaannya selepas upacara pernikahan atau akad nikah selesai, pengantin lelaki akan melakukan solat sunat sebagai tanda kesyukuran. Tapi kali ini di majlis pernikahan Ustaz Don Daniyal dan Husna Zahry, saya pertama kali melihat pengantin perempuan ikut sama melakukan solat sunat.

Sangat membanggakan kerana mereka adalah pasangan yang akan menceriakan rumahtangga yang baru dibina dengan amalan amalan sunnah tanpa melupakan adat adat moden yang tidak menyalahi tuntutan agama. Semoga Husna dapat sama sama berjuang bersama Ustaz Don untuk menegakkan amalan sunnah.


  
Azie
Azie Selamat datang ke blog Azie Kitchen. Saya seorang isteri dan ibu bekerjaya yang punya minat mencuba resepi masakan bila punya kelapangan masa. Ingin berkongsi resepi yang diperolehi dari kawan kawan atau dari blog blog yang telah dicuba. Saya ingin mengisi masa dengan melakukan sesuatu yang boleh memberi manafaat yang berpanjangan samada di dunia dan juga akhirat. Saya akan memaparkan pengalaman sendiri dalam kehidupan seharian saya di dalam bab masak memasak. Semua GAMBAR adalah HAK CIPTA TERPELIHARA! Harap minta izin terlebih dahulu jika ingin mengambil atau menggunakan gambar gambar di dalam blog ini. Sebarang komen atau pandangan, amat dialu alukan. Sekian terima kasih.

2 ulasan for "Husna, Jom Solat - Ustaz Don"

  1. Salam sejahtera,
    hehe tak sangka, tajuk kita sama, konon2 kita ni sejiwalah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mama Ju, memang I suka sgt dg Ustaz Don dan tengok satu kelainan

      Padam