Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Widget HTML #1

Makluman Perubahan Domain Blog Azie Kitchen




Domain Blog Azie Kitchen



Seperti mana follower blog Azie Kitchen sedia maklum, saya telah membuat satu penampilan dan wajah baru pada blog Azie Kitchen setelah 6 tahun berada di alam maya. Ianya bertujuan untuk menjadikan blog lebih mesra pembaca terutama kepada yang menggunakan mobile.  

Selain itu, blog Azie Kitchen lebih integrated di mana memudahkan follower untuk follow facebook page Azie Kitchen, memudahkan untuk subscribe Azie Kitchen youtube channel dan juga untuk follow Instagram Azie Kitchen. 

Walaupun telah hampir setahun saya membuka akaun Instagram, ramai pembaca yang menulis kepada saya memberitahu betapa gembira kerana akhirnya bertemu dengan Instagram Azie Kitchen. Sedangkan link telah diberikan dalam blog yang lama. 




Dengan berwajah baru yang lebih mesra pembaca, saya perhatikan senarai follower untuk facebook page dan Instagram juga meningkat dengan ketara. 

Sebagai salah satu proses rebranding blog Azie Kitchen, saya juga ingin membuat pengumuman bahawa domain blog Azie Kitchen telah bertukar dari https://aziejaya.blogspot.com ke domain yang baru iaitu http://www.aziekitchen.com 




Jadi buat di peringkatan permulaan, saya menjangkakan akan terdapat sedikit gangguan sementara kepada pencarian entri di blog Azie Kitchen. Namun perubahan ini diharap dapat memantapkan lagi blog Azie Kitchen untuk manafaat kita semua. Jom sama sama war war dan share makluman ini.

Salam sayang buat semua. 
Ikhlas dari 

Azie Kitchen 



Azie
Azie Selamat datang ke blog Azie Kitchen. Saya seorang isteri dan ibu bekerjaya yang punya minat mencuba resepi masakan bila punya kelapangan masa. Ingin berkongsi resepi yang diperolehi dari kawan kawan atau dari blog blog yang telah dicuba. Saya ingin mengisi masa dengan melakukan sesuatu yang boleh memberi manafaat yang berpanjangan samada di dunia dan juga akhirat. Saya akan memaparkan pengalaman sendiri dalam kehidupan seharian saya di dalam bab masak memasak. Semua GAMBAR adalah HAK CIPTA TERPELIHARA! Harap minta izin terlebih dahulu jika ingin mengambil atau menggunakan gambar gambar di dalam blog ini. Sebarang komen atau pandangan, amat dialu alukan. Sekian terima kasih.

Catat Ulasan for "Makluman Perubahan Domain Blog Azie Kitchen "