Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Widget HTML #1

Makan Makan Di Villa Danialla

Makan Makan Di Villa Danialla

Malam selepas majlis perkahwinan di SINI, kami hanya lepak lepak di bilik. Terasa malas nak keluar kerana hujan turun mencurah curah dan suasana pula sejuk dan gelap gelita.

Bila malam terasa pula lapar, maklum dalam cuaca sejuk kita menjadi cepat sahaja rasa lapar. Malam sebelumnya Hubby memesan minuman panas dan sebiji nenas Siam yang sangat manis dihantar ke bilik. Rangup dan sangat manis. 

Saya makan nenas hampir sebiji sehingga saya melolong kesakitan di tengah malam. Tak tahu samada ianya sebab gastrik atau sebab batu karang. Saya menelefon kawan kawan kerana ketika itu, yang ada hanyalah madu kelulut. Saya lupa membawa ubat ubatan seperti selalunya...

Makan Makan Di Villa Danialla

Kali ini kami turun ke cafe resort untuk memesan makanan panas. Kebetulan Dato Siti juga sedang makan malam bersama suaminya, lalu kami diajak join bersama sama di meja mereka. 

Dato Siti telah sudi belanja kami makan pisang dan tapai goreng. Sungguh special dan rasanya sangat sedap. Hmm setelah Dato bercerita, barulah tahu yang Dato telah memesan tepung celup yang siap di bancuh dari seorang penjual pisang goreng di Thailand yang jualannya sangat laris. Tepungnya tetap rangup walaupun setelah sejuk. Siapa hendak merasai keenakannya kenalah berkunjung ke Villa Danialla. Ada pelbagai jenis gorengan seperti tapai, ubi, pisang dsb.

Bersama Dato SIti pemilik Villa Danialla

Terima kasih atas layanan mesra Dato Siti yang memang sangat ramah orangnya. 


1 ulasan for "Makan Makan Di Villa Danialla"

  1. Assalamualaiku kak Azie, seronok membaca kisah - kisah kak Azie, resepi - resepi yang kak azie kongsikan pun menarik untuk di cuba..

    BalasPadam