Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Widget HTML #1

Percutian Unik Dengan Costa Victoria

Percutian Unik Dengan Costa Victoria

Percutian dengan cruise adalah satu percutian unik yang pasti tidak akan dilupakan sampai bila bila. Serious. Ianya berdasarkan pengalaman percutian pertama saya menaiki cruise 13 tahun yang lalu bersama Hubby. 

Sekurangnya sekali seumur hidup, anda harus menikmati percutian dengan menaiki cruise yang sangat unik. Pendek kata tiada bahasa untuk saya rungkaikan akan keseronokan bercuti secara cruise. Yang pasti anda harus merasai pengalaman tersebut sendiri. 

Ketenangan tat kala melihat lautan membiru di sekeliling, tat kala melihat arus lautan. Lebih seronok, jika bercuti secara berkumpulan samada bersama keluarga atau bersama kawan kawan. Kalau dulu saya bersama kawan kawan, kini merancang untuk membawa famili pula bercuti dengan menaiki cruise. 

Percutian Unik Dengan Costa Victoria

Banyak aktiviti yang boleh dilakukan sepanjang pelayaran selain dari aktiviti makan ala ala golongan rich and famous. Cuma perlu merujuk jadual yang disediakan. Semua akan dijelas, aktiviti, tempat dan masa pertunjukan dan show yang disediakan untuk kita. 

Selain itu, kita boleh melakukan aktiviti bebas. Terdapat pelbagai aktiviti outdoor seperti golf, badminton, juga berenang kepada yang suka berenang sambil menikmati pemandangan lautan.  

Percutian Unik Dengan Costa Victoria

Anda boleh menikmati makanan yang disediakan 5 kali sehari dalam Costa Victoria, ada yang disediakan secara hidangan, ada secara buffet dan ada juga secara barbeque. Semuanya memberi pengalaman yang berbeza. Makanan yang disediakan adalah dari pelusuk dunia. 

Kali ini, pasti yang membuat saya teruja adalah hidangan makanan Itali yang tersedia di Costa Victoria yang memang kegemaran kami sekeluarga. Jadi percutian dengan Costa Victoria adalah seolah olah kita sedang bercuti di Itali tetapi di atas lautan membiru. 

Terdapat banyak pakej yang boleh dipilih mengikut kesesuaian masa masing masing bagi Costa Victoria Singapura mulai November 2017 hingga Februari 2018. Yang lebih penting, Costa Victoria sedang mendapatkan persijilan untuk makanan Halal sepanjang pelayaran. Tak perlu bersusah susah untuk memikirkan makanan yang akan dinikmati sepanjang percutian. 

Jom, apa ditunggu lagi. Jom ramai ramai hubungi local travel agents untuk mendapatkan keterangan lanjut berkenaan pelayaran dengan Costa Victoria di nombor nombor telefon dibawah ini:

Best Experience Tours

60 3 62015177

Chan Chee Kheong & Brothers Travel

60 5 254 1244

Hwajing Travel & Tours Sdn Bhd

60 3 9200 2929

Jebsen Travel & Tours Services Sdn Bhd

60 3 2148 5583

Reliance Shipping & Travel Agencies

60 3 7726 4488

TLC Travel & Tours Sdn Bhd

60 7 2362667

AF Travel Sdn Bhd

60 7 300 8081

Buat tempahan sekarang untuk mendapat pelbagai tawaran dan promosi menarik. Antaranya ialah anda akan mendapat percuma bag luggage. Jika anda membuat tempahan di saat akhir pun, mereka masih boleh mempertimbangkan. Cuma perlu hubungi mereka untuk membuat tempahan. Pihak Costa Victoria pasti akan membantu anda menrealisasi percutian yang unik ini. 




Azie
Azie Selamat datang ke blog Azie Kitchen. Saya seorang isteri dan ibu bekerjaya yang punya minat mencuba resepi masakan bila punya kelapangan masa. Ingin berkongsi resepi yang diperolehi dari kawan kawan atau dari blog blog yang telah dicuba. Saya ingin mengisi masa dengan melakukan sesuatu yang boleh memberi manafaat yang berpanjangan samada di dunia dan juga akhirat. Saya akan memaparkan pengalaman sendiri dalam kehidupan seharian saya di dalam bab masak memasak. Semua GAMBAR adalah HAK CIPTA TERPELIHARA! Harap minta izin terlebih dahulu jika ingin mengambil atau menggunakan gambar gambar di dalam blog ini. Sebarang komen atau pandangan, amat dialu alukan. Sekian terima kasih.

Catat Ulasan for "Percutian Unik Dengan Costa Victoria"