Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Widget HTML #1

Nur Qaseh dalam Majalah Impiana Disember 2011




As salam semua. Saya nak war warkan kediaman kami Nur Qaseh telah disiarkan dalam majalah Impiana bulan Disember yang kini sedang berada di pasaran. Kediaman kami simple sahaja tapi ianya menterjemahkan kekuatan minda kami menghadapi cabaran selama 4 tahun membina dan menghias rumah ini sendiri tanpa bantuan kontraktor, akitek,  juruhias dalaman  mahupun akitek landskap.  Semuanya kami lakukan sendiri di tengah tengah kesibukan tugas pejabat.

Jangan lupa dapatkan nashkah anda ya. Hahaha mesti lah nak support rakan rakan dari majalah Impiana. Tambahan pula, majalah Impiana adalah majalah yang mesti saya beli setiap bulan.




Azie
Azie Selamat datang ke blog Azie Kitchen. Saya seorang isteri dan ibu bekerjaya yang punya minat mencuba resepi masakan bila punya kelapangan masa. Ingin berkongsi resepi yang diperolehi dari kawan kawan atau dari blog blog yang telah dicuba. Saya ingin mengisi masa dengan melakukan sesuatu yang boleh memberi manafaat yang berpanjangan samada di dunia dan juga akhirat. Saya akan memaparkan pengalaman sendiri dalam kehidupan seharian saya di dalam bab masak memasak. Semua GAMBAR adalah HAK CIPTA TERPELIHARA! Harap minta izin terlebih dahulu jika ingin mengambil atau menggunakan gambar gambar di dalam blog ini. Sebarang komen atau pandangan, amat dialu alukan. Sekian terima kasih.

3 ulasan for "Nur Qaseh dalam Majalah Impiana Disember 2011"

  1. Cantiknya rumah Kak Azie..

    BalasPadam
  2. Saya pun ank jati kelate..Impian & semangat lbh krg sama..
    cuma bezanya saya msih ditahap biasa2..tp K.Azie ditahap yg luarbisa sudah..Tahniah utk k.azie

    BalasPadam