Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Widget HTML #1

Tahniah, Hafez





Tahniah, Hafez atau nama timangan keluarga adalah Boy. Ramai kawan kawan di UiTM juga memanggil beliau sebagai Boy selepas mendengar sahabat kami yang juga Pegawai di UiTM Segamat memanggil beliau Boy. Akhirnya berjaya menamatkan pengajian peringkat Diploma dengan keputusan yang membanggakan. Setelah 3 tahun berulang alik ke Segamat, Boy akhirnya kembali ke pangkuan kami. Ketika mula mula ke sana, Boy mengalami homesick yang agak merisaukan kami. Lama kelamaan dia telah dapat menyesuaikan diri. 

Bersempena dengan Boy menamatkan pengajian Diploma dengan jayanya, saya telah mencadangkan supaya kami keluar makan malam sebagai meraikan kejayaan Boy. Oleh kerana hari ini semua anak anak ada di rumah, dan kebetulan pula Hari Ibu, kiranya keraian berganda sempena Hari Ibu juga. Sebenarnya setiap hari adalah Hari Ibu di mana kasih sayang ibu adalah sehingga ke syurga. Namun hari ini adalah hari untuk anak anak yang mungkin terlupa dek kesibukan masing masing untuk mengucapkan terima kasih kepada ibu. 




Terima kasih pada Nana kerana telah belanja kami untuk makan malam ini. Mama sayang semua anak anak dan akan cuba memberikan yang terbaik di dunia dan akhirat. Akhir sekali, tahniah Boy. Semoga Boy dapat meneruskan kejayaan ini di peringkat ijazah sarjana muda pula. Insya Allah. 



Azie
Azie Selamat datang ke blog Azie Kitchen. Saya seorang isteri dan ibu bekerjaya yang punya minat mencuba resepi masakan bila punya kelapangan masa. Ingin berkongsi resepi yang diperolehi dari kawan kawan atau dari blog blog yang telah dicuba. Saya ingin mengisi masa dengan melakukan sesuatu yang boleh memberi manafaat yang berpanjangan samada di dunia dan juga akhirat. Saya akan memaparkan pengalaman sendiri dalam kehidupan seharian saya di dalam bab masak memasak. Semua GAMBAR adalah HAK CIPTA TERPELIHARA! Harap minta izin terlebih dahulu jika ingin mengambil atau menggunakan gambar gambar di dalam blog ini. Sebarang komen atau pandangan, amat dialu alukan. Sekian terima kasih.

1 ulasan for "Tahniah, Hafez"

  1. Assalamualaikum dan salam perkenalan.. Jemput singgah di blog http://www.kedaivitamin2u.blogspot.com. Di sini ada info vitamin n suplemen produk Shaklee

    BalasPadam