Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Widget HTML #1

ETHICA: Perjumpaan Santai Di Gerai Sate Warx






Kalau dalam entri sebelum ini di SINI, saya kongsikan berkenaan dengan keenakan Sate dan Nasi Lemak Kukus Warx, kali ini saya inginkan kongsikan gambar gambar kami semasa menikmati Sate Warx yang meletup itu. Hari minggu baru ini, group WhatsApp ETHICA telah berkumpul secara santai di Gerai Sate Warx di Nilai, di samping untuk menikmati sate juga untuk merapatkan tali persahabatan dan silaturrahim antara ahli ahli ETHICA. Alhamdulillah walaupun sibuk dengan komitmen masing masing, ramai juga yang telah dapat meluangkan masa untuk hadir bersama famili dan ada juga yang datang secara solo. Antaranya ialah Kamarudin, Dr Abdol Aziz, Kamal, Alias, Azhar, Ard, Supri, Finar, Kak Sutina dan juga Yasmin. 





Saya dan hubby pada mulanya tidak mahu menyertai perjumpaan ini dek kesihatan saya yang belum benar benar pulih. Tetapi hubby di saat terakhir menyatakan persetujuan untuk turut serta sekiranya ramai yang akan hadir. Lebih lebih lagi dia bercadang untuk mengadakan perbincangan berhubung dengan aturcara dan aktiviti yang akan diadakan di Kolej Ketiga pada 1 Mei nanti. 






Memang seronok bila sesekali dapat bertemu dan bertanya khabar. Gelak tawa dan usik mengusik antara satu sama lain memang menjadikan pertemuan ini lebih mesra.  Sememangnya keakraban yang terjalin lebih dari 30 tahun yang lalu, akan tetap kekal erat dengan adanya aktiviti aktiviti ETHICA. Sesungguhnya platform ETHICA adalah platform terbaek untuk networking seperti yang disarankan oleh Penasihat ETHICA, Dato' Mohd Shafie Abdullah. Semoga dengan adanya ETHICA, ahli ahli dapat membantu antara satu sama lain. Sepakat Membawa Berkat....




Azie
Azie Selamat datang ke blog Azie Kitchen. Saya seorang isteri dan ibu bekerjaya yang punya minat mencuba resepi masakan bila punya kelapangan masa. Ingin berkongsi resepi yang diperolehi dari kawan kawan atau dari blog blog yang telah dicuba. Saya ingin mengisi masa dengan melakukan sesuatu yang boleh memberi manafaat yang berpanjangan samada di dunia dan juga akhirat. Saya akan memaparkan pengalaman sendiri dalam kehidupan seharian saya di dalam bab masak memasak. Semua GAMBAR adalah HAK CIPTA TERPELIHARA! Harap minta izin terlebih dahulu jika ingin mengambil atau menggunakan gambar gambar di dalam blog ini. Sebarang komen atau pandangan, amat dialu alukan. Sekian terima kasih.

2 ulasan for "ETHICA: Perjumpaan Santai Di Gerai Sate Warx"

  1. seronok dapat bertemu mesra pasti hubungan ni penuh bermakna..amin!

    BalasPadam