20 Jan 2012

Kuah Durian dan Roti Hailam



Kuah Durian


Haaa yang ni memang tak dirancang.  Tiba tiba jer rasa nak memasaknya selepas terlihat roti hailam yang dibeli di Giant malam tadi.  Saya pun tak tahu kenapa saya membelinya kerana memang tak ada rancangan untuk membuat kuih yang berkaitan dengan roti pun.  

Agaknya dah tergerak kata hati la kot.  hahaha seronok gitu. Rasa nak buat jer, terus buat.  Kalau bahan tak ada, rasa nak buat pun, tak jadi juga kan. Jadi saya ni memang bershopping tak buat senarai barang.  Ada pro dan con lah.  




Kuah Durian

Kalau ada yang rasa nak tengok resepinya, boleh lah klik di SINI.  Maklum tak semua pandai memasak tanpa merujuk resepi, macam saya lah.  Memasak sekali sekala, memang kena rujuk resepi.




Kuah Durian




Enjoy ....




EmoticonEmoticon