Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Widget HTML #1

Majlis Rumah Terbuka ETHICA di IYC

Rumah Terbuka untuk hari raya tahun ini pada kami hanya bermula pada 11 september dengan ETHICA iaitu Alumni Persatuan Bekas Kolej Ketiga mengadakan jamuan hari raya di IYC Cheras. Hee Sep 11 la, pasti ramai yang ingat apa peristiwa yang sinonim dengan tarikh tersebut kan? Berbalik kepada majlis rumah terbuka ETHICA, ramai bekas penghuni yang datang bersama keluarga masing masing. Di samping dapat bersua muka, bertanya khabar antara satu sama lain, diselitkan juga dengan acara karoeke di mana bukan sahaja ahli ethica yang berbakat tetapi telah diturunkan bakat tersebut pada anak anak mereka pulak. 

Majlis dimulai dengan Pengerusi majlis Dr Abdol Aziz Sahat menjemput Presiden ETHICA Abdul Ghani Shahbudin memberikan sepatah dua kata sebelum Penasihat ETHICA Dato Mohd Shafie Abdullah untuk memberikan ucapan. Diharapkan program ini akan terus diadakan dari masa ke semasa untuk mengeratkan silatulrahim antara ahli ETHICA. 

Jom kita layan gambar gambar di sekitar majlis berkenaan ...


Ladies of ETHICA
  


Orang kuat ETHICA


Presiden ETHICA


Penasihat ETHICA


Seronok dapat bersua


dengan Azah dan Wik


Masuk bab bisness pulak



bersama Yasmin dan Datin Rozita 
  

bersama Wik dan hubby

Azie
Azie Selamat datang ke blog Azie Kitchen. Saya seorang isteri dan ibu bekerjaya yang punya minat mencuba resepi masakan bila punya kelapangan masa. Ingin berkongsi resepi yang diperolehi dari kawan kawan atau dari blog blog yang telah dicuba. Saya ingin mengisi masa dengan melakukan sesuatu yang boleh memberi manafaat yang berpanjangan samada di dunia dan juga akhirat. Saya akan memaparkan pengalaman sendiri dalam kehidupan seharian saya di dalam bab masak memasak. Semua GAMBAR adalah HAK CIPTA TERPELIHARA! Harap minta izin terlebih dahulu jika ingin mengambil atau menggunakan gambar gambar di dalam blog ini. Sebarang komen atau pandangan, amat dialu alukan. Sekian terima kasih.

Catat Ulasan for "Majlis Rumah Terbuka ETHICA di IYC"